Пошуковий запит: (<.>A=Куненко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Куненко Л. О. Використання арт-педагогічних методів у корекційній педагогіці [Електронний ресурс] / Л. О. Куненко // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили]. Сер. : Педагогіка. - 2009. - Т. 108, Вип. 95. - С. 47-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2009_108_95_10
|
2. |
Куненко Л. О. Науково-методичні підходи формування у студентів евристичного стилю викладання мистецьких дисциплін у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / Л. О. Куненко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 17. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2012_17_12
|
3. |
Куненко Л. Дитяче хорове мистецтво в системі диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музики [Електронний ресурс] / Л. Куненко // Молодь і ринок. - 2011. - № 10. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_10_4 Розкрито значення дитячого фольклору як складової дитячого хорового мистецтва в системі диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музики. Акцентовано увагу на багатофункціональному його впливі на формування гармонічної особистості. Зроблено висновок, що використання в диригентсько-хоровій підготовці майбутніх учителів музики кращих зразків дитячого фольклору збагатить їх фаховий досвід, сприятиме більш ефективному опануванню школярів національною культурною спадщиною формування особистісних якостей.
|
4. |
Куненко Л. О. Грецький чинник в історії розвитку української культури та його вплив на формування гармонічної особистості [Електронний ресурс] / Л. О. Куненко // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2011. - Вип. 97. - С. 119-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2011_97_19
|
5. |
Куненко Л. О. Накопичення досвіду просвітницької діяльност в системі сучасної підготовки майбутніх учителів музики [Електронний ресурс] / Л. О. Куненко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2012. - Вип. 13. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2012_13_3
|
6. |
Куненко Л. О. Засоби української народної педагогіки в контексті формування етнопедагогічної культури майбутнього вчителя музики [Електронний ресурс] / Л. О. Куненко, Ю. Д. Руденко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2014. - Вип. 16(1). - С. 203-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2014_16(1)__47
|
7. |
Куненко Л. О. Естетичні та мистецькі засади формування духовної культури особистості [Електронний ресурс] / Л. О. Куненко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2011. - Вип. 12. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2011_12_26
|
8. |
Куненко Л. О. Музична освіта в Україні у ХІХ столітті: історико-теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Л. О. Куненко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2011. - Вип. 11. - С. 278-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2011_11_75
|
9. |
Куненко Л. Науково-педагогічні засади особистісно зорієнтованих технологій музичного навчання молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. Куненко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 32. - С. 486-491. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_32_81 Аргументовано, що крім традиційних дидактичних принципів доцільно в межах запровадження особистісно зорієнтованого навчання в практиці музичної освіти дотримуватись таких принципів: педагогічного моніторингу та навчального співробітництва, інкультуративності, інтегративності, аксіологізму. Зазначено, що важливим стимулятором інтересу до навчання і якісного засвоєння знань є мотиваційна установка, завдяки якій активізується розуміння естетичної потреби, її стійкість, заохочується участь особистості в музично-естетичній діяльності. Аргументировано, что кроме традиционных дидактических принципов целесообразно в пределах внедрения личностно ориентированного обучения в практике музыкального образования придерживаться следующих принципов: педагогического мониторинга и учебного сотрудничества, инкультуративности, интегративности, аксиологизма. Отмечено, что важным стимулятором интереса к учебе и качественному усвоению знаний выступает мотивационная установка, благодаря которой активизируется понимание эстетической потребности, ее устойчивость, поощряется участие личности в музыкально-эстетической деятельности.Argued that in addition to traditional didactic principles advantageously between introduction of individually oriented training in the practice of music education to the following principles: pedagogical monitoring and training cooperation, integrative, aksiologizm. Noted that an important stimulator of interest to study and quality of learning advocates motivational setting , which is activated through an understanding of aesthetic needs, its stability , are encouraged to participate in individual musical aesthetic activity.
|